Dålig bloggerska

Jaaa, jag kan ju inte direkt stoltsera med att vara en bra blogg-förebild för tillfället. Skriver ju aldrig, men känner inte riktigt att jag har någon vidare lust. Får se om det ändras.

För tillfället är jag uppe i Östersund hos mamma och pappa och alla djuren. Har hunnit med att träffa lite mysiga vänner <3 Var på stan i måndags och inhandlade skor och hårfärg, Johanna hängde me mig hem så färgade vi på varandra. Så nu är jag lite ljusare, blir fräscht till sommaren tänkte jag. Hittade ett par fins skor som jag inte kunde låta bli att köpa med mig hem. ett par svarta gladiatorsandaler med spännen och fransar. Från DNA, 349:-.....

Igår åkte jag hem till Kalle å Kristian och kollade på fotboll. Tina var också där. Barcelona vann med 2-0 över united YEESSS säger jag bara :) Sedan drog vi ner till hamnen och Marité för lite festande, fick köa i ungefär 45 minuter, var sjuukt mycket folk! Studenter dom flesta I guess. Träffade även på en massa fina människor där; Karin, Lisa, Madde och Kurtan riktigt roligt :)

Nu ska jag ut till stallet och fodra hästarna, sen ska jag lägga mig och fortsätta vila:) PUSS på er alla <3

Kommentarer

♥ VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT? ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0