Sicken Puma

Jag är så dålig på att blogga. Är inte i mitt esse just nu.... men de kommer väl. Kanske.
Senaste tiden har jag spelat lite fotboll, varit uppe i Östersund och hälsat på alla underbara människor där uppe plus varit här nere med Sebbe. Puma har flyttat hit nu, sötnosen <3
Har ställt mig i kö på några lägenheter i och runt strömsholm, man kan ju alltid hoppas på att få något fastän jag är sent ute när det gäller den saken. Men jag trodde faktiskt aldrig på riktigt att jag skulle komma in... så jag pendlar med glädje i början, det får bara lov att fungera.
Igår kom skattepengarna, så för tillfället surfar jag runt och kollar vad det är för böcker jag måste beställa till utbildningen. Lika bra att vara ute i god tid. Har fått papper från CSN som jag fyller i, sakta men säkert.
Hälseneinflammation har jag fått också, så det blir ingen mer fotboll innan uppehållet.
Kommer åka upp till Wången och kolla på Norrländska, GUUD så jäkla underbart roligt det ska bli, får regna hur mycket det vill jag kommer vara glad ändå.
Nästa vecka ska jag hålla flera lektioner, blir härligt det. Att bara hänga i stallet och vara med likasinnade, mm de kallar jag livskvalité. Mamma och jag ska rida tillsammans också, komma igång på riktigt, vi har inte gjort det sen innan hon blev sjuk och hur länge sen är det? Över ett och ett halvt år sen?!? Nu är det dags igen och jag är SÅÅ glad för det!!

På fredag ska jag träffa underbara Sara och dra en runda på stan, HÄRLIGT jag saknar min tjej!!! <3 <3

Skriver väl mer snart... hoppas jag;) PUSS!


Kommentarer
Postat av: Karin

Näe jag tävlar på fredag och lördag så jag ska inte festa :P

2009-06-11 @ 00:26:10
URL: http://kaariinolsson.blogg.se/

♥ VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT? ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0