Jag ber så mycket om ursäkt...

för att jag e totalt urusel på att uppdatera bloggen. Men vet ni, jag tror inte riktigt det är min grej. Att leverera mitt liv till andra i ord och bilder. Njää, inte för tillfället. Får väl se om det ändras.

Just nu sitter jag på tåget till Katrineholm. Är framme halv två hos min underbaraste Sebastian <3 vi ska ut i solen och mysa och sen kolla sverige-england. Ska ladda upp med chips och godis. Mmm :)

Imorgon funderar vi på att dra till örebro och bada. Jag e sjukt sugen, hoppas dom har utomhuspool så man kan få lite färg! Jag e ju som alla redan vet världens blekaste rödskinn (dock inte en indian även om jag var det i mitt förra liv, därifrån det kommer?) så jag bränner mig diiiirekt när solen tittar fram. Solskyddsfaktorn är dock med så det är bara pressa.

För alla er som undrar hur det går för våran älskade Hrefna kan ni läsa det HÄR.


Och just det, rip Michael Jackson. För er som missat det. Jag bryr mig väl inte överdrivet mkt, men det jag tycker e hemskast är att han har tre barn som bara är typ 7, 12 och 14. Inte bra... lider med dom.....

Kommentarer

♥ VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT? ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0